جدیدترین اخبار :
  • حضور پرقدرت تیم کریکت منطقه آزاد چابهار در مسابقات قهرمانی کشور
  • آموزش پیشگیرانه در مدارس برای مقابله با پشه آئدس و بیماری‌های منتقله از آن
  • برگزاری پنجمين نشست از سلسله نشست‌های شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار
  • تأکید ایران، هند و ازبکستان بر نقش راهبردی چابهار در توسعه همکاری‌های منطقه‌ای
  • صادرات ۷۵ تُن سیر از قندهار به هند از طریق بندر چابهار عملی شد

استقرار نظام مدیریت کیفیت در سازمان منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 97/05/27 | تعداد بازید :3067
مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار از استقرار نظام مدیریت کیفیت در سازمان خبر داد و افزود: نخستین جلسه توجیهی استقرار این پروژه با حضور "محمد لاری لواسانی" مشاور طرح و جمعی از روسا و کارشناسان سازمان جهت انتخاب کمیته راهبری و استقرار مدیریت کیفیت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار "رحیم بخش رامین" ، افزود: این پروژه باهدف ایجاد نظام مدیریت و ارزیابی کیفیت سازمان بر مبنای الزامات و مفاهیم استاندارد بین‌المللی iso 9001:2015 آغاز شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل